Liberazione di l'esposizione Batimat

Liberazione di l'esposizione Batimat

Dopu più di 3 anni di assenza di i spettaculi mundiali dapoi u 2020, Sentai WPC Group torna è assisterà à u spettaculu Batimat France in questu ottobre cù a so gamma completa di novi prudutti.

A nostra infurmazione di stand hè,

Batimat Francia

Da u 3 à u 6 ottobre 2022

HALL 5 B091

1

Batimat si terrà dal 3 al 6 ottobre 2022 al Parc des expositions de Paris-Nord Villepinte, Parigi, Francia.

Batimat hà cunnessu i prufessiunali di l'innuvazione dapoi 60 anni.Hè u locu induve i prufessiunali di a custruzzione è l'architettura si scontranu per sparte è selezziunà i prudutti innovatori è suluzioni per l'edifizii d'oghje è di dumane.Batimat hè a mostra per a prumuzione è l'offre in anteprima di l'innuvazioni per i decisori nantu à u mercatu francese è internaziunale.

Nantu à l'anni, più di sei milioni di persone anu assistitu à sta mostra è più di 12000 prudutti è soluzioni sò stati esposti.

Batimat hè ancu una opportunità unica per scopre l'innuvazioni in u settore di a custruzione.Participà à manifestazioni è uttene furmazione in e tecniche novi, l'avanzati tecnologichi è i cambiamenti regulatori in l'industria.

Sta volta u Gruppu Sentai WPC pigliarà ancu l'ultimi articuli cumposti rivoluzionarii, cumprese decking, rivestimenti, travi di pergola è pavimenti, è se site dispunibule per esse quì à quellu tempu, site un cordiale benvenutu per passà da u nostru stand è avè un cuntrollu.


Tempu di post: Jul-26-2022
  • Previous:
  • Next:
  •