Richiesta di ritardante di u focu nantu à materiale di custruzzione cumpostu

Richiesta di ritardante di u focu nantu à materiale di custruzzione cumpostu

Cum'è u sviluppu di a sucietà, più è più cunsumatori da diversi mercati cura di a salute di i membri di a famiglia è a sicurità durante a selezzione di u materiale di custruzzione compostu di plastica di legnu.Da una banda, ci focalizemu nantu à u materiale compositu stessu per assicurà chì hè materiale verde è sicuru, è da l'altra banda, avemu cura di s'ellu ci pò prutegge da altre disastru cum'è u focu.

In a UE, a classificazione di u focu di i prudutti di custruzzione è di l'elementi di custruzzione hè EN 13501-1: 2018, chì hè accettata in ogni paese CE.

Ancu s'è a classificazione serà accettata in tutta l'Europa, ùn significa micca chì puderete aduprà un pruduttu in i stessi spazii da u paese à u paese, cum'è a so dumanda specifica pò esse variata, certi bisognu di livellu B, mentre chì certi puderanu bisognu di u materiale. per ghjunghje à un livellu.

Per esse più specifichi, ci sò sezioni di pavimenti è rivestimenti.

Per i pavimenti, a norma di prova seguita principalmente EN ISO 9239-1 per ghjudicà u flussu criticu di liberazione di calore è EN ISO 11925-2 Esposizione = 15s per vede l'altezza di propagazione di fiamma.

Mentre per i rivestimenti, a prova hè stata realizata in cunfurmità cù a norma EN 13823 per valutà a cuntribuzione potenziale di un pruduttu à u sviluppu di u focu, sottu una situazione di focu chì simula un unicu articulu ardente vicinu à u pruduttu.Eccu parechji fatturi, cum'è u ritmu di crescita di u focu, u ritmu di crescita di u fumu, u fumu tutale è a quantità di liberazione di calore è etc.

Inoltre, deve esse in cunfurmità cù EN ISO 11925-2 Esposizione = 30 s cum'è a prova di pavimenti duverebbe verificà a situazione di l'altezza di propagazione di fiamma.

2

USA

Per u mercatu USA, a dumanda principale è a classificazione per i retardanti di u focu hè

Codice Internaziunale di l'Edifiziu (IBC):

Classe A: FDI 0-25;SDI 0-450;

Classe B: FDI 26-75;SDI 0-450;

Classe C: FDI 76-200; SDI 0-450;

È a prova hè eseguita secondu ASTM E84 à traversu l'apparechju Tunnel.Flame Spread Index è Smoke Development Index sò i dati chjave.

Di sicuru, per certi stati, cum'è California, anu a so dumanda speciale nantu à a prova di u focu esterno.Cusì ci hè cuncepitu sottu a prova di fiamma di ponte in cunfurmità cù u Codice di Norme di Riferimentu di California (Capitulu 12-7A).

AUS BUSHFIRE ATTACK LEVEL (BAL)

AS 3959, stu Standard furnisce i metudi per determinà a prestazione di elementi di custruzzione esterni quandu sò esposti à u calore radiante, i braci ardenti è i detriti ardenti.

Ci sò 6 livelli di attaccu di u focu in totale.

Se vulete sapè più nantu à ogni teste o dumanda di u mercatu, sentite liberu di lascià un missaghju.


Tempu di post: Jul-26-2022
  • Previous:
  • Next:
  •