Primu Laboratoriu CNAS in Cina Industria WPC

Primu Laboratoriu CNAS in Cina Industria WPC

Dopu à più di 2 anni di migliuramentu cuntinuu è investimenti pesanti, in Aostu 2021, u Centru di Test di Sentai WPC Group (registrazione senza CNSL 15219) hè statu appruvatu cù successu da CNAS è hè statu certificatu chì u nostru laboratoriu risponde à a dumanda ISO / IEC 17025: 2017, qualificata. per realizà e teste di accreditazione citate è emette rapporti di prova relative, chì saranu ricunnisciuti da l'agenzia chì firma un ricunniscenza mutuale cù u CNAS.

Quì simu fieri di annunzià chì simu u primu laboratoriu certificatu CNAS in l'industria WPC di a Cina.

3

Cosa hè CNAS

U Serviziu Naziunale di Accreditazione di a Cina per a Valutazione di Conformità (in seguitu chjamatu CNAS) hè l'urganizazione naziunale d'accreditazione in Cina chì hè rispunsevule per l'accreditazione di l'urganisazioni di certificazione, laboratori è organismi di ispezione, chì hè stabilitu sottu l'appruvazioni di l'Amministrazione di Certificazione è Accreditazione di a Cina. Repubblica Populare Chine (CNCA) è autorizata da CNCA in cunfurmità cù i Regolamenti di a Republica Populare Chine nantu à a Certificazione è l'Accreditazione.

Scopu

U scopu di a CNAS hè di prumove l'organi di valutazione di a conformità per rinfurzà u so sviluppu in cunfurmità cù i requisiti di i normi è e specificazioni applicabili, è di facilità l'organi di valutazione di a conformità per furnisce in modu efficace serviziu à a sucità per mezu di cumportamentu imparziale, mezzi scientifichi è risultati precisi. .

Ricunniscenza Mutua Internaziunale

U sistema di accreditamentu naziunale di a Cina per a valutazione di a conformità hè statu una parte di u sistema di ricunniscenza multilaterale di accreditazione internaziunale, è ghjoca un rolu impurtante in questu.

CNAS era u membru di l'urganizazione di accreditazione di u Forum Internaziunale di Accreditazione (IAF) è di a Cooperazione Internaziunale di Accreditazione di Laboratori (ILAC), è ancu membru di a Cooperazione di Accreditazione di Laboratori di l'Asia Pacificu (APLAC) è di a Cooperazione di Accreditazione di u Pacificu (PAC).A Cooperazione di Accreditazione di l'Asia Pacificu (APAC) hè stata creata u 1 di ghjennaghju di u 2019 da a fusione di duie ex cooperazioni d'accreditazione regiunale - APLAC è PAC.

Se vulete sapè di più nantu à u nostru laboratoriu, nantu à a nostra capacità di teste è a qualità di u produttu, per piacè cuntattateci.


Tempu di post: Jul-26-2022
  • Previous:
  • Next:
  •